POETRY_01_23_6_2015

nedeľa 13. decembra 2009

16. Pozri sa na mňa ( 24. 2. 2002 )

Pozri sa na mňa, dolu vodou,
tak ako dym a láska...
nájdem ti miesto kde odpoveď a otázka
sú jedno a to isté...
Hlboká v duši vráska.

Ty rozumieš mojej hudbe, dolu vodou
ty jediná si moja láska
láska sesterská a bolesť brata,
nik viac už naše šťastie neporáta.
sú jedno a to isté...

Dolu vodou, pozri sa na mňa
a pochopíš kde stúpa dym a padá láska,
kde život ...odpusť, to už dávno vieš.
Si kľudná ako starý strom,
bez lístia sa brániš pred vetrom.

Ja tebou žijem, ale bez zmeny,
dolu vodou, možno som len na inom konci.
Možno sa o teba už toľko nebojím
... a možno ešte viac.
Nie všetko čas a priestor zahojí.

Vyzerá to tak že všetko prešlo navždycky,
že kvety časom stratia farbu.
Dom padá do suchého lístia,
listy sa lámu v polvete a...
nie je tu nič len úsmev jazvy v kolene.

Ale ty, dolu vodou
voniaš mi v každom tieni nahoty.
Ak náhodou, chytila si pohár prasknutý...
len jemným ako zamat dotykom ho podaj ďalej,
pre nás je všetkým, pre teba všetkým...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára